Κεντρική Διαχείριση είναι ένα μοντέρνο σύστημα, ανεπτυγμένο με σύγχρονες μεθόδους.

Αξιοποιεί στο μέγιστο την σημερινή τεχνολογία είναι ταχύτατο, ασφαλές και λειτουργικό, με μικρές απαιτήσεις σε εξοπλισμό και εκμάθηση, εξασφαλίζοντας απόλυτα απρόσκοπτη λειτουργία των σημείων πώλησης, αυτόματα, σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

Διαχείριση από ένα σημείο καταστημάτων, πολλαπλών εταιριών, αλυσίδων, αποθηκών, σημείων πώλησης κ.α

Κεντρική διαχείριση παραγγελιών προς τους προμηθευτές

Διακινήσεις ειδών ανά αποθήκη από αγορές, πωλήσεις, επιστροφές, καταστροφές, φύρες, απογραφές κ.α

Πλήθος συγκριτικών αναλύσεων, συνολικών ή αναλυτικών αναφορών και πληροφοριών

Δημιουργία τιμών-τιμοκαταλόγων ανά κατάστημα

Στατιστικά πωλήσεων ανά σημείο πώλησης

Στατιστικά κόστους τροφίμων-ποτών

Κεντρική ή ανά κατάστημα διαχείριση F&B

Συνδύασε το με FnB

Κεντρική Διαχείριση Καταστημάτων

Έχετε περισσότερα από 2 καταστήματα και θέλετε να τα διαχειρίζεστε άμεσα, αποτελεσματικά και με ακρίβεια; Η Sunsoft έχει τη λύση! Η εφαρμογή Κεντρικής Διαχείρισης του προγράμματος ΑΜΒΡΟΣΙΑ δημιουργήθηκε από την Sunsoft, αξιοποιώντας και μεταφέροντας  την εμπειρία και την τεχνογνωσία των δεκάδων εγκαταστάσεων καταστημάτων και αλυσίδων, για να καλύψει τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων στις σημερινές συνθήκες της αγοράς, αποτελώντας έναν νέο πολύτιμο συνεργάτη για τον επιχειρηματία-επενδυτή.

Μέσα από τη λειτουργία της θα έχετε την ευκαιρία να υλοποιείτε όλες τις συναλλαγές, που αφορούν την καθημερινή διαχείριση 2 και περισσοτέρων σημείων πώλησης καθώς και θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε λεπτομερώς μέσω στατιστικών reports την πορεία τους.

Οφέλη:

  • Απλότητα και ευκολία χειρισμού. Ταχύτατο, ασφαλές και λειτουργικό
  • Ασφάλεια συναλλαγών και δεδομένων. Νέα μέθοδος άντλησης στατιστικών στοιχείων
  • Πρωτοποριακό σύστημα επικοινωνιών, δικτύωσης και ανταλλαγής δεδομένων