Η Εταιρία

Μάθετε περισσότερα για εμάς

27 χρόνια δυναμικής παρουσίας στον χώρο των πληροφοριακών συστημάτων,

η Sunsoft ιδρύθηκε το 1990 από την επιχειρηματία Κα Μίνα Μιμίκου και σήμερα συγκαταλέγεται μεταξύ των ηγετικών εταιριών πληροφορικής.

Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα ασχολείται μόνο, βάσει πάντα αυστηρών προδιαγραφών με την παραγωγή και εγκατάσταση Προηγμένων και Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων στους  τομείς Ξενοδοχειακών μονάδων και Εστίασης.
Όραμά μας είναι ο σχεδιασμός νέων καινοτόμων προϊόντων – υπηρεσιών διεθνούς προσανατολισμού που θα ανταποκρίνονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων καθώς και η παροχή υψηλής προστιθεμένης αξίας σε όλους τους εργαζομένους, τους συνεργάτες και τους πελάτες μας

Σχεδιάζουμε, προγραμματίζουμε, εγκαθιστούμε, παραμετροποιούμε και υποστηρίζουμε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, τηρώντας αυστηρές προδιαγραφές των αρχών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (TUV AUSTRIA HELLAS) τις οποίες και εφαρμόζουμε σε όλες μας τις δραστηριότητες.

Για το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό ασχολείται το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρίας το οποίο αποτελείται από στελέχη που πρωτοπορούν στους κλάδους αυτούς ενώ σε ετήσια βάση η εταιρία φροντίζει να καταρτίζει ειδικά ερωτηματολόγια προκειμένου να συλλέξει πληροφορίες ώστε να μπορεί να προσαρμόζει τις υπηρεσίες της στις ανάγκες της αγοράς.

Οι Ανθρωποί μας

Οι άνθρωποί μας. 40 άτομα μόνιμο προσωπικό, το ανθρώπινο δυναμικό μας είναι η κινητήριος δύναμη της Sunsoft. Χαρισματικοί άνθρωποι σε όλους τους τομείς, ανάπτυξη, υποστήριξη, πωλήσεις, γραμματεία, οικονομικές υπηρεσίες, marketing, είναι και δικοί σας άνθρωποι, δίπλα σας κάθε στιγμή.

Τμήμα Ανάπτυξης

Με άρτια κατάρτιση και καινοτόμες ιδέες η ομάδα ανάπτυξης σχεδιάζει και αναπτύσσει λύσεις χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής με σκοπό την κάλυψη των απαιτήσεων της αγοράς στους τομείς ξενοδοχειακών μονάδων και εστίασης. Το τμήμα Ανάπτυξης συνεργάζεται με όλα τα τμήματα της εταιρείας για να έχει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση και να «γράψει» τον κώδικα της επόμενης μέρας.

Τμήμα Πωλήσεων

Οι σύμβουλοι πωλήσεων παρακολουθούν τις εξελίξεις της αγοράς καθημερινά και επεξεργάζονται τις ανάγκες σας. Οι λύσεις που σας προτείνουμε, αφορούν τις επιχειρηματικές σας προτεραιότητες και μεγιστοποιούν την απόδοση των κεφαλαίων σας. Αυτός είναι ο λόγος που όλα μας τα προγράμματα σχεδιάζονται στη φιλοσοφία των best business practices.

Τμήμα Υποστήριξης

365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες της εβδομάδας, ανάλογα με το συμβόλαιό σας… είμαστε  δίπλα σας, άμεσα στοχευμένα και ποιοτικά! Το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό καλύπτει άμεσα τις ανάγκες σας, επεξεργάζεται οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να προκύψει, προτείνει αποκλειστικές λύσεις για τη δική σας επιχείρηση. Το τμήμα Υποστήριξης της Sunsoft είναι οι δικοί σας άνθρωποι!

Σύντομο Ιστορικό

από το 1990 μέχρι σήμερα... Δίπλα σας!

1990 Ίδρυση της εταιρείας SUNSOFT • Infinite για Macintosh

1991 Infinite για PC Microsoft Windows • Αμβροσία – διαχείριση χώρων εστίασης • Ωροδείκτης – διαχείριση παρουσιών προσωπικού • Λογισμικό για την επικοινωνία και διασύνδεση ταμειακών συστημάτων με υπολογιστικά Συστήματα

1994 Έρευνα με ίδιες επενδύσεις αλλά και συμμετοχή σε κοινοτικά ερευνητικά προγράμματα (ESSI – MAUSE, ESSI-PIE – BOARD)

1997 “ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” νέα τεχνολογία • Visual C++, MS Visual Basic • 2003 RDBMS (πχ.MS SQL Server) και αρχιτεκτονική Client–Server • Multitier αρχιτεκτονική (3 tiers) το οποίο καλύπτει τις ανάγκες της σύγχρονης μηχανογράφησης (e-commerce, B2B, B2C)

1999 Sunsoft F&B

2000 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Front Office: για την αγορά της ξενοδοχειακής επιχείρησης συμπληρώνοντας έτσι τον κύκλο των προϊόντων που αφορούν τον τομέα Hospitality I.T.

2003 Sunsoft ΑΜΒΡΟΣΙΑ, το Best Seller πρόγραμμα διαχείρισης των επιχειρήσεων Εστίασης, στην νέα τεχνολογία

2007 Sunsoft CRM, για τις ανάγκες Sales & Marketing της σύγχρονης επιχείρισης

2010 Sunsoft KDS, για την οργάνωση της κουζίνας και των παραγγελιών

2011 Sunsoft Maps, κατασκευάστηκε για καταστήματα διανομής φαγητού για τη διαχείριση παραγγελιών και διανομέων

2012 Αλέξανδρος Front Office V6.0,  επανασχεδιασμός και προσθήκη νέων λειτουργιών

2015 Android mobile app, για Απογραφές, Παραγγελίες, Παραλαβές

2017 Hotel Cloud PMS, ιντερνετική εφαρμογή πλήρους διαχείρισης και παρακολούθησης των κρατήσεων για ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και άλλα καταλύματα φιλοξενίας